Monday 3 August 2015

דליקטס לאוזניים - חום יולי-אוגוסט

גם השבוע הזה היה רווי במוזיקה, אז הנה 10 רצועות שתפסו לי את האוזן

1. Freja - Young Heart. פרייה היא זמרת צעירה מדנמרק שעושה מוזיקת אייטיז ניו-וייב נעימה לאוזן. הסינגל הזה מצורף ל-EP שהיא אמורה לשחרר באוקטובר וייקרא, White Magic Spells.

 2. Beak> - When We Fall. הרכב הצד של Jeoff Barrow, המוכר בעיקר כהיותו המסטר-מיינד מאחורי Portishead המופלאים, הוציא השבוע EP קצרצר, הנושא את השם BEAK> <KAEB Split EP, יחד עם שותפיו מבריסטול, Matt Williams ו-Billy Fuller. זה נשמע לא בכלל...
3. The Electric Vogues - Take the Time. החבר'ה האוסטרלים האלה עושים מוזיקת סיקסטיז אינדי חביבה למדי. לי זה עשה נעים באוזן לכמה דקות.
4. Cemeteries - I Will Run From You. השיר הזה מגיע מהאלבום המהפנט, Barrow, של בחור בשם Kyle Reigle מפורטלנד שעושה משהו נפלא על הגבול הדק בין דרים פופ לשוגייז.
5. New Order - Restless. ההרכב הזה הוא ממש חסר מנוחה ומוציא סינגל לקראת אלבומו ה-10, שייקרא Music Complete. אין כאן הפתעות גדולות וזו בדיוק הסיבה שמעריצים אדוקים של סאמנר וחבריו יתאהבו גם בשיר הזה.
6. Hybrid Minds - Our Turn (Feat. Charlie P)  - הרכב Drum and Bass משובח מבריטניה, שיחרר את ה-EP, הקרוי Lifted השבוע. קצבי ומרים כשם האלבום.
7. The Mynabirds - Wildfire. ההרכב בראשותה של Laura Burhenn חוזר עם אלבום שלישי בשם Lovers Know.

8. Low - What Part of Me. שיר חדש של Low, שביקרו לאחרונה בארץ. לקראת אלבום חדש שייקרא The Ones and Sixes.
9. Ultimate Painting - The Ocean. ובפינת התגלית של השבוע אפשר למצוא את הציור האולטימטיבי שמגיע מצמד לונדוני שעושה אחלה מוזיקת אינדי.

10. Ash - Girl From Mars. ב-31 ליולי, לפני 20 שנים, יצא הסינגל הזה מתוך אלבום הבכורה של Ash, שנקרא 1977. אלו היו הימים הטובים של הבריט-פופ, כשבסביבה שרפו את הבמות Oasis, Blur, Pulp ו-Suede. והשיר על הנערה ממארס התיישב בדיוק על הנתיב של הזרם המוזיקלי הזה, שהתפורר לאיטו אל תוך שנות האלפיים. וגם עכשיו, אחרי שני עשורים, הוא עדיין נשמע מרענן לא פחות מאז.

No comments:

Post a Comment